helloh ! welcome to ajik's blog :) be nice here okey ? i will watch out you from my lapyy tipu . haha ! leave your link on shoutbox okey ? thanks singgah , datang lagi taw !
Hello peeps ! whats up ? thanks for visiting yeah !

Sunday, August 21, 2011

pembedahan :D

Assalamualaikum .
hye ::16:: :)

okey , aku na straight to the point okey ??
sapea kenea bedahh ::91::?
tadea lhaa , tadea sapea pon kenea bedahh .
tapi blog aku niy haa .
lain kan ::68:: ?
#haha , jangan puji lha .
.
.
okey , thanks to kak syera sebab daa edit blog aku .
thanks sangad lha kan ?
aku berase agak malu kerane aku niy ta brape napandai edit blog ::56::.
so , mintak tolong lha kan ?
.
#hhah .
.
.
.
.
motif aku tulis post niy sebab facebook aku stuck lagi .
masih lagi menjual TEMPErory .
#betol kea aku ejea ::84:: ?
yeah whatever , kesah pulok salah ejea .
.
.
.
walawpon dah chantekk tapii ,
semua post2 lama aku kenaa padam .
sedeh sangad .
#sob3 ::133:: :[
.
.
.
.
tapi apa boley buad . .
.
.
.
.
.
.
#okey next story at post kejab lagi .
sajea na banyak kan post ,
post lama kan kena padam :)

[ ::80::]


click like kalau suka!

No comments: